• Telefon : 0757458868    |    Email : office@ramis.ro

No products in the cart.

Va multumim ca vizitati website-ul ramis.ro. Speram ca veti fi incantati de produsele oferite de ramis.ro In cele ce urmeaza va punem la dispozitie Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului nostru.

Ramis.ro îsi rezervă dreptul de a-și selecta clienții.

Ramis.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile .

Prezentul articol reprezinta un contract de colaborare propus de SC GHEFE SERVICE.SRL care trebuie sa fie acceptat inainte de crearea unui cont sau comandarea oricarui produs de pe site-ul www.ramis.ro. Orice comanda confirmata de client, prin bifarea casutei – Sunt de acord cu Termeni și Condițiile si prin apasarea butonului “Finalizati Comanda” sau “Confirm Comanda” reprezinta o acceptare din partea clientului a termenilor si conditiilor SC GHEFE SERVICE.SRL in conditiile stipulate de art 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Astfel ca bifarea butonului “Confirm Comanda” reprezinta o semnatura electronica, cf. art.3 pct.10 din Regulamentul UE 910/2014 , avand aceeasi valoare cu o semnatura .

Prezentul Contract de vanzare este aplicabil tuturor comenziilor realizate prin intermediul www.ramis.ro. Clientul se obliga sa ia la cunostinta aceste conditii inainte de a realiza o comanda. Toate comenziile implica acceptarea tuturor acestor conditii generale de vanzare de catre client.

1. Date personale

Utilizatorii site-ului ramis.ro sunt obligati sa furnizeze datele necesare si corecte, precum si de a le actualiza atunci cand acestea sunt schimbate. In cazul in care utilizatorul furnizeaza informatii false sau nu sunt reflectate modificarile mentionate mai sus, doctorhealth are dreptul de a opri procesarea si livrarea comenzii, fara nicio instiintare prealabila.

Odata cu completarea formularului de inregistrare precum si cu cel de comanda , clientul este de acord online cu Termenii si Conditiile site-ului precum si cu respectarea prevederilor acestora. Numai acceptarea acestora va permite plasarea comenzii.

Inregistrarea pe site-ul ramis.ro este gratuita. Accesul dvs. la anumite servicii si informatii din cadrul site-ului este permisa doar utilizatorilor inregistrati, care sunt de acord cu prezentele termeni și condiții.

Accesul la contul dvs este protejat de o parola. Va recomandam sa nu dezvaluiti nimanui aceasta parola. Doctorhealth.ro nu va va solicita niciodata parola conturilor dvs in mesaje de tip e-mail sau telefon. Va sfatuim sa nu dezvaluiti aceasta parola altor persoane.

Informatia pe care dvs. o furnizati despre dvs. sau compania dvs. catre ramis.ro va fi folosita doar in concordanta cu prezentii termeni, daca doriti sa cumparati produsele oferite de noi. Sunteti singurul responsabil cu privire la prezentarea informatiilor intr-un mod corect si complet, ca si cu pastrerea acuratetii informatiilor transmise catre ramis.ro

2. Informatii referitoare la pret

Pretul pentru vanzarea online a produselor de pe site sunt exprimate in lei si sunt in vigoare in momentul plasarii comenzii de catre cumparator. Pretul de vanzare al produselor poate fi modificat in orice moment, insa in niciun caz pretul nu poate fi modificat ulterior plasarii comenzii.

Toate preturile sunt exprimate in lei, fara TVA. Preturile sunt per produs si nu includ costurile de transport. Costurile de transport le gasiti la sectiunea informatii livrare.

Pretul produselor comandate si taxa de livrare pot fi platite prin ramburs ,transfer bancar sau plata online.

3. Informatii referitoare la produse

Pentru orice intrebare referitoare la produse si utilizarea lor, orice intrebare suplimentara sau solicitare de consiliere, cumparatorul poate contacta echipa Lalanails la numarul de telefon +40 757458868. Pozele de pe site sunt cu titlu de prezentare. Imaginiile pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachet. De asemenea va informam ca pot exista diferente de nuante si marimi intre fotografie si realitate. Unele specificatii ale produselor pot fi modificate de catre distribuitor fara preaviz.

Ofertele prezentate pe site sunt valabile atat timp cat raman afisate, in limita stocurilor disponibile!

4. Livrare

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa indicata pentru livrare in timpul stabilit sau nu sunt indeplinite conditiile pentru receptionarea produselor comandate in aceasta perioada, magazinul online doctorhealth este scutit de obligatia de a livra comenziile.Utilizatorul poate confirma disponibilitatea de a receptiona bunurile comandate si dupa expirarea perioadei de livrare mentionate de curier , insa daca produsele ajung din nou in depozitul doctorhealth, clientul va trebui sa suporte toate cheltuielile legate de livrare. In acest caz , timpul de livrare incepe de la reconfirmarea de catre client a comenzii.

Timpul de livrare pe teritoriul Romaniei a produselor cumparate este de aproximativ 1-3 zile lucratoare de la inregistrarea comenziilor.

In caz de eroare la mentionarea adresei de mesagerie electronica sau a numarului de telefon doctorhealth nu va putea fi trasa la raspundere pentru neefectuarea comenzii.

5. Modalitati de plata

Plata ramburs atunci cand livrarea produselor este facuta de catre curieri plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea .

Plata prin Ordin de plata care se face doar in baza facturii proforme emise de SC GHEFE SERVICE SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii.

Livrarea coletului facandu-se in acest caz numai dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firma: SC GHEFE SERVICE SRL

IBAN: RO14 BUCU 1161 2157 1809 2RON, ALPHA BANK suc. ORADEA

Cod unic inregistrare: 32785963

Online cu card bancar prin euplatesc.ro .

Daca ai ales metoda de plata „Online prin card bancar” este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.

In cazul optiunii de plata „Online prin card bancar” veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

5. Informatii referitoare la produse lipsa sau deteriorate

In cazul in care cumparatorul a constat ca exista produse deteriorate sau absenta unor produse, acesta are obligatia de a contacta ramis.ro , la numarul de telefon +40 757 458 868 sau prin e-mail office@ramis .ro . Aceasta informare trebuie sa aiba loc in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 2 zile lucratoare de la data livrarii. Doctorhealth va oferi un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 15 zile lucratoare.

6. Returul si anularea comenziilor

Anularea comenzii se va face prin e-mail la adresa:office@ramis .ro in maxim 24 h de la plasarea comenzii.

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor cumparatorul are la dispozitie un termen de 14 zile calendaristice de la data la care intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de returnare a produselor, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia. Acesta trebuie sa instiinteze firma SC.GHEFE SERVICE SRL printr-un e-mail la adresa office@ramis .ro sau la nr de telefon +40 757 458 868 si sa completeze formularul de retur.

Produsele care au fost desigilate dupa livrare, nu mai pot fi returnate deoarce prezinta imposibilitatea de a putea fi repuse la vanzare. Este astfel obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului respectiv.

Dupa completarea formularului de retur acesta il va trimite impreuna cu factura si produsele ce doreste a le returna la adresa mentionata .

Cumparatorul va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate in termen de 14 zile lucratoare de la data in care doctorhealth primeste inapoi produsele.

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor , cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de cumparator.

7.Garantia

Garantia produselor este valabila in conditia in care sunt respectate normele de transport, de manipulare si de stocare a acestora. In cazul in care clientul a modificat in vreun fel proprietatiile produsului nu se va mai putea referi la garantie.

In ceea ce priveste garantia vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu descrieriile afisate pe site.

Pentru orice cerere legata de garantiile legale, cumparatorul trebuie sa contacteze Lalanails prin numarul de telefon +40 757 458 868 sau prin e-mail office@ramis .ro.

Garantia face referire la repararea sau inlocuirea produselor si nu la rambursarea banilor pe produs. Numai in cazul in care produsul nu va mai putea fi gasit in stoc se vor returna banii.

Cheltuielile de transport pentru garantie vor fi suportate de expeditor(cumparator). Doctorhealth nu va primi coletele al caror transport nu a fost achitat de cumparator.

8. Dreptul de returnare a produselor

In conformitate cu legislatia romana, consumatorul are dreptul sa notifice in scris SC GHEFE SERVICE.SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. 

Returnarea produselor trebuie sa se faca impreuna cu toate accesoriile, consumatorul suportand cheltuielile de expeditie conform legislatiei romanesti. În conformitate cu legea română consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

9. Anularea comenzii

Orice comandă poate fi anulată înainte de primirea de finalizarea comenzii pe e-mail. Pentru asta este nevoie sa ne contactati cat de repede posibil : 

Telefon: +40 757 458 868 sau

WhatsApp: +40 757 458 868

E-mail: office@ramis .ro

10. Corectarea erorilor din comanda

Orice erori survenite la comanda facuta de client pot fi corectate până la finalizarea comenzii,cand se primeste confirmarea pe email cu mesajul COMANDA FINALIZATA la :

Telefon: +40 757 458 868 sau

WhatsApp: +40 757 458 868

E-mail: office@ramis .ro

11. Schimbari ale site-ului

Ramis.ro isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, adauga sau sterge in orice moment portiuni ale continutului site-ului .  

12. Reclamatii

Reclamatiile privind lipsa unor produse sau o livrare necorespunzatoare comenzii trebuie sa survina in max. 48 de ore de la primirea marfii, in caz contrar firma SC GHEFE SERVICE SRL este absolvita de orice raspundere. Produsele sigilate sunt excluse de la returnare sau schimb odata ce au fost desfacute. Solicitarea de daune datorita intarzierii livrarii este exclusa, atat timp cat intarzierea nu este cauzata de GHEFE SERVICE SRL. Firma GHEFE SERVICE SRL nu va prelua pachetele returnate fara transportul platit de expeditor. 

Daca aveti orice intrebari, reclamatii, sau comentarii cu privire la aceasta politica de confidentialitate sau la practicile noastre de colectare a informatiilor, va rugam sa ne contactati.